TEHNIČKA I SISTEMSKA PODRŠKA

IN2 grupa pruža niz međusobno usklađenih usluga održavanja i podrške kojima prati sve promjene u informacijskim sustavima korisnika. Te usluge usklađene su s ITIL normama za upravljanje uslugama u informatici i temelje se na najboljim svjetskim praksama.

Usluge podrške informacijskim sustavima koje nudi IN2 grupa su nadzor rada informacijskog sustava, otklanjanje zastoja u radu sustava, pomoć korisnicima i nadogradnja postojećeg sustava.


NADZOR RADA INFORMACIJSKOG SUSTAVA

Cilj ove usluge je preventivni nadzor određenih parametara informacijskog sustava te planske izvedbe promjena nad sustavom kako bi se prevenirali zastoji u radu. IN2 stručnjaci provjeravaju parametre i o njihovim vrijednostima izvještavaju korisnika. O svakoj potencijalno opasnoj situaciji korisnik se trenutno izvještava te mu se preporučuju preventivne aktivnosti koje će spriječiti zastoj ili ozbiljno narušavanje performansi sustava.

OTKLANJANJE ZASTOJA U RADU SUSTAVA

Zastojem u radu sustava podrazumijeva se svako ponašanje sustava koje je za korisnika neočekivano. Korisnik prijavljuje zastoj sustava koji se rješava u skladu s prioritetom. Cilj ove usluge je što hitnije rješavanje zastoja kako bi korisnik nastavio s radom i kako bi se utjecaj zastoja na poslovanje sveo na minimum.

POMOĆ KORISNICIMA

I u slučaju korektnog rada sustava, korisnici ponekad nemaju dovoljno iskustva za učinkovito korištenje sustava. Budući da IN2 stručnjaci imaju znanje o funkcionalnostima i konkretnoj poslovnoj primjeni informacijskog sustava u mogućnosti su korisniku pružiti podršku u korištenju sustava u konkretnoj situaciji.

NADOGRADNJA SUSTAVA

U okviru paketa usluga održavanja informacijskih sustava IN2 radi i nadogradnju postojećih sustava. Nadogradnja sustava u nadziranim uvjetima uključuje:

  • analizu zahtjeva za nadogradnjom i odobrenje nadogradnje
  • promjenu komponenti sustava (hardvera, mreže, aplikacije)
  • testiranje novih komponenti sustava
  • instalaciju novih komponenti sustava i obuku korisnika

IN2 pruža uslugu vođenja posebne baze podataka o komponentama sustava koja je potrebna za analizu utjecaja nadogradnje na postojeći sustav.

Cilj ove usluge je preventivni nadzor određenih parametara informacijskog sustava te planske izvedbe promjena nad sustavom kako bi se prevenirali zastoji u radu. IN2 stručnjaci provjeravaju parametre i o njihovim vrijednostima izvještavaju korisnika. O svakoj potencijalno opasnoj situaciji korisnik se trenutno izvještava te mu se preporučuju preventivne aktivnosti koje će spriječiti zastoj ili ozbiljno narušavanje performansi sustava.

Zastojem u radu sustava podrazumijeva se svako ponašanje sustava koje je za korisnika neočekivano. Korisnik prijavljuje zastoj sustava koji se rješava u skladu s prioritetom. Cilj ove usluge je što hitnije rješavanje zastoja kako bi korisnik nastavio s radom i kako bi se utjecaj zastoja na poslovanje sveo na minimum.

I u slučaju korektnog rada sustava, korisnici ponekad nemaju dovoljno iskustva za učinkovito korištenje sustava. Budući da IN2 stručnjaci imaju znanje o funkcionalnostima i konkretnoj poslovnoj primjeni informacijskog sustava u mogućnosti su korisniku pružiti podršku u korištenju sustava u konkretnoj situaciji.

U okviru paketa usluga održavanja informacijskih sustava IN2 radi i nadogradnju postojećih sustava. Nadogradnja sustava u nadziranim uvjetima uključuje:

  • analizu zahtjeva za nadogradnjom i odobrenje nadogradnje
  • promjenu komponenti sustava (hardvera, mreže, aplikacije)
  • testiranje novih komponenti sustava
  • instalaciju novih komponenti sustava i obuku korisnika

IN2 pruža uslugu vođenja posebne baze podataka o komponentama sustava koja je potrebna za analizu utjecaja nadogradnje na postojeći sustav.

Izdvojene reference