21. 09. 2022.

Tim IN2 grupe postigao veliki uspjeh na Case Study natjecanju u organizaciji IEDC – Bled School of Management

Za šest naših kolegica i kolega ponedjeljak (19.9.) i utorak (20.9.) bili su rezervirani za izazovno i dinamično natjecanje Case Study Competition u organizaciji IEDC – Bled School of Management.

IN2 grupa već niz godina sudjeluje na ovom natjecanju, a ponosimo se i činjenicom da imamo i nekolicinu Alumnia s IEDC - Bled School of Management. 

IN2 tim u sastavu:

·       Sanja Hren (IN2) – Voditeljica podrške/implementacije u Sektoru zdravstva i javne uprave

·       Nataša Vučemilović-Alagić (IN2) – Konzultantica u Sektoru zdravstva i javne uprave

·       Monika Cerjak Mileusnić (IN2) – Konzultantica za poslovna rješenja u Sektoru gospodarstva

·       Davor Sertić (SVAM plus) – ERP konzultant u Sektoru gospodarstva

·       Tomislav Kodrnja (Pardus) – Softverski Inženjer u Sektoru gospodarstva

·       Nikolina Kolačko (IGEA) – Suradnik za aplikativnu podršku i testiranje u Sektoru gospodarstva

osvojio je odlično drugo mjesto u jakoj konkurenciji!

Sudionici natjecanja bili su:

·       IN2 grupa

·       Heineken

·       Elka

·       Konzum

·       Končar

·       Dukat 

Cjelokupni program je trajao dva dana, radilo se do kasno u noć s ponedjeljka na utorak te su u utorak u popodnevnim satima održane obrane prezentacija.

Premda u povijesti imamo nekoliko pobjeda na ovom natjecanju, ove godine su nijanse odlučivale i „za dlaku“ nas je pobijedio tim iz Konzuma, kojima ovom prilikom čestitamo na izvrsno razrađenom poslovnom planu i dobroj prezentaciji istog te želimo puno sreće na daljnjem međudržavnom natjecanju.

Kako su i sami sudionici rekli, dosta im je pomoglo preneseno iskustvo od prethodnih godina koje su nesebično podijelili kolege Krešimir Cindrić i Siniša Košćina na pripremnoj radionici.

Kolegica Sanja Hren donosi nam kratki pregled onoga što je bila bit natjecanja i kreiranja scenarija razvoja:

„U zadatku su dostavljeni podaci o kineskoj tvrtki koja poslovanje bazira na više različitih djelatnosti, bila je predstavljena svaka od djelatnosti, naglašeni glavni produkti i opisani ključni događaji koji su tvrtku doveli do 2019. godine koja je ujedno i vrijeme radnje.

Naš tim postavljen je pred zadatak da vlasniku tvrtke predloži sljedeće strateške korake.

Kao što je predsjednik žirija rekao u govoru, radilo se o Mission impossible zadatku jer nijedna od djelatnosti nije imala očitih problema i rješavanju se moglo pristupiti na mnogo različitih načina.

Naš tim je, naravno, svoj prijedlog strategije bazirao na korištenju visokih tehnologija, u prvoj fazi u djelatnosti zdravstva, s planom širenja na ostale postojeće djelatnosti.“ 

Općeniti dojam i iskustvo sudjelovanja u ovakvom natjecanju potpisali su svi naši ovogodišnji sudionici:

„Unatoč tome što se mi kao članovi tima nismo prethodno poznavali, vrlo smo timski pristupili radu, svatko je unio svoja znanja i vještine u konačni rezultat, a najviše me veseli što smo na kraju izišli nasmijani i ponosni na to kako smo predstavili IN2.

Bilo je ovo iskustvo koje bih preporučila svakome koga zanima strateško razmišljanje i pretvaranje ideja u konkretne poslovne planove, uz dozu adrenalina.

Suradnja u timu je bila odlična i to bih navela kao nešto što mi je bilo najbolje – upoznavanje i rad s kolegama iz različitih sektora s kojima inače nemam prilike surađivati.“


Our websites use cookies to give you the best user experience possible. Please read our Privacy policy for more details. By browsing the website you agree to the Terms of use.