21. 09. 2022.

Tim IN2 grupe postigao veliki uspjeh na Case Study natjecanju u organizaciji IEDC – Bled School of Management

Za šest naših kolegica i kolega ponedjeljak (19.9.) i utorak (20.9.) bili su rezervirani za izazovno i dinamično natjecanje Case Study Competition u organizaciji IEDC – Bled School of Management.

IN2 grupa već niz godina sudjeluje na ovom natjecanju, a ponosimo se i činjenicom da imamo i nekolicinu Alumnia s IEDC - Bled School of Management. 

IN2 tim u sastavu:

·       Sanja Hren (IN2) – Voditeljica podrške/implementacije u Sektoru zdravstva i javne uprave

·       Nataša Vučemilović-Alagić (IN2) – Konzultantica u Sektoru zdravstva i javne uprave

·       Monika Cerjak Mileusnić (IN2) – Konzultantica za poslovna rješenja u Sektoru gospodarstva

·       Davor Sertić (SVAM plus) – ERP konzultant u Sektoru gospodarstva

·       Tomislav Kodrnja (Pardus) – Softverski Inženjer u Sektoru gospodarstva

·       Nikolina Kolačko (IGEA) – Suradnik za aplikativnu podršku i testiranje u Sektoru gospodarstva

osvojio je odlično drugo mjesto u jakoj konkurenciji!

Sudionici natjecanja bili su:

·       IN2 grupa

·       Heineken

·       Elka

·       Konzum

·       Končar

·       Dukat 

Cjelokupni program je trajao dva dana, radilo se do kasno u noć s ponedjeljka na utorak te su u utorak u popodnevnim satima održane obrane prezentacija.

Premda u povijesti imamo nekoliko pobjeda na ovom natjecanju, ove godine su nijanse odlučivale i „za dlaku“ nas je pobijedio tim iz Konzuma, kojima ovom prilikom čestitamo na izvrsno razrađenom poslovnom planu i dobroj prezentaciji istog te želimo puno sreće na daljnjem međudržavnom natjecanju.

Kako su i sami sudionici rekli, dosta im je pomoglo preneseno iskustvo od prethodnih godina koje su nesebično podijelili kolege Krešimir Cindrić i Siniša Košćina na pripremnoj radionici.

Kolegica Sanja Hren donosi nam kratki pregled onoga što je bila bit natjecanja i kreiranja scenarija razvoja:

„U zadatku su dostavljeni podaci o kineskoj tvrtki koja poslovanje bazira na više različitih djelatnosti, bila je predstavljena svaka od djelatnosti, naglašeni glavni produkti i opisani ključni događaji koji su tvrtku doveli do 2019. godine koja je ujedno i vrijeme radnje.

Naš tim postavljen je pred zadatak da vlasniku tvrtke predloži sljedeće strateške korake.

Kao što je predsjednik žirija rekao u govoru, radilo se o Mission impossible zadatku jer nijedna od djelatnosti nije imala očitih problema i rješavanju se moglo pristupiti na mnogo različitih načina.

Naš tim je, naravno, svoj prijedlog strategije bazirao na korištenju visokih tehnologija, u prvoj fazi u djelatnosti zdravstva, s planom širenja na ostale postojeće djelatnosti.“ 

Općeniti dojam i iskustvo sudjelovanja u ovakvom natjecanju potpisali su svi naši ovogodišnji sudionici:

„Unatoč tome što se mi kao članovi tima nismo prethodno poznavali, vrlo smo timski pristupili radu, svatko je unio svoja znanja i vještine u konačni rezultat, a najviše me veseli što smo na kraju izišli nasmijani i ponosni na to kako smo predstavili IN2.

Bilo je ovo iskustvo koje bih preporučila svakome koga zanima strateško razmišljanje i pretvaranje ideja u konkretne poslovne planove, uz dozu adrenalina.

Suradnja u timu je bila odlična i to bih navela kao nešto što mi je bilo najbolje – upoznavanje i rad s kolegama iz različitih sektora s kojima inače nemam prilike surađivati.“


Naše web stranice koriste kolačiće kako bismo vam omogućili najbolje korisničko iskustvo. Za više detalja pročitajte naša Pravila privatnosti. Pregledavanjem web stranice slažete se s uvjetima korištenja.