26. 01. 2022.

Pogled u proteklu 2021. u IN2 grupi

Protekla godina ponovo je dokazala kako je IT industrija ključan generator razvoja i konkurentnosti gospodarstva. U 2021. IN2 grupa je svoju strategiju razvoja ostvarila kroz povećanje baze korisnika, financijskim rastom, akvizicijom, daljnjim razvojem kvalitetnog portfelja vlastitih proizvoda i ulaganjem u razvoj ljudskih potencijala.

Tridesetogodišnje iskustvo u razvoju softvera za brojne industrijske vertikale osiguralo je brzu i kvalitetnu prilagodbu gotovo svim zahtjevima brojnih korisnika u privatnom i javnom sektoru. Velik broj implementiranih rješenja te unaprjeđenja sustava u 2021.,  korak su naprijed u doprinosu IN2 grupe da brojni aspekti gospodarstva, javnih usluga i svakodnevnog života građana budu brži, jednostavniji i sigurniji.

Snažna podrška zdravstvu

Nakon 15 prošlogodišnjih implementacija, IN2 sustav BioNet LIS u svijetu trenutno koristi 150 laboratorija, dok je PIS SQL u potpunosti implementiran kod četiri nova korisnika, čime taj sustav danas koristi 40 zdravstvenih ustanova u Hrvatskoj. Cjelovito IT rješenje za podršku medicinskim, administrativnim i financijskim aspektima poslovanja bolnice - IBIS® - implementirano je u KBC Split,   u Klinici za tumore KBC-a Sestre milosrdnice, a pokrenute su i implementacijske aktivnosti u OB Zadar. U ovom trenutku IN2 IBIS® nalazi u svim kliničkim bolničkim centrima i državnim kliničkim bolnicama te u većini općih i specijalnih bolnica u Hrvatskoj.

Ponosni smo i na još jedan projekt u KBC Splitu, u kojemu smo implementirali Modul patologije i Modul fizikalne terapije te na projekt u Specijalnoj bolnici Sveta Katarina gdje smo omogućili digitalno potpisivanje dokumenata i kreirali web aplikaciju „Portal za pacijente“ kako bi korisnici u bilo kojem trenutku mogli pristupiti terminima pregleda i rezultatima pretraga. U osam zdravstvenih ustanova IN2 grupa je uvela kvalitetno praćenje utrošenih lijekova i materijala kroz modul Ljekarne i Odjelna skladišta.

Protekle godine bili smo aktivni i na inozemnim tržištima. Nove module bolničkog informacijskog sustava nove generacije Green Cube implementirali smo u zdravstvenim ustanovama za njegu pacijenata u Azerbajdžanu i Saudijskoj Arabiji. Green Cube se sastoji od zdravstvenih, administrativnih i odjelnih aplikacijskih modula, a danas ga koristi više od 75 zdravstvenih ustanova u svijetu.

Poseban ponos IN2 grupi donosi prvi projekt sufinanciran sredstvima Europske unije koji je pokrenut prošle godine u suradnji s Dječjom bolnicom Srebrnjak te vrtićima iz Zagrebačke, Splitsko-dalmatinske i Osječko-baranjske županije. Riječ je o projektu  P4 – platformi za personaliziranu prehranu čija je svrha unaprijediti kvalitetu života djece s nutritivnim alergijama i intolerancijom hrane, poboljšati ponudu dječjih vrtića u kontekstu prehrane i optimizirati dijagnostičke i terapijske procedure u liječenju alergija.

Borbi protiv sad već dvogodišnje pandemije bolesti Covid-19 pridonijeli smo implementacijama  softverskih rješenja kojima zdravstvene ustanove prate procijepljenost pacijenata, kao i popunjenost bolnica u bilo kojem trenutku te automatski prikupljaju podatke o cijepljenju građana bez obzira gdje je ono izvršeno. Kroz IN2 sustav eNaručivanja na cijepljenje je naručeno 586.110 građana kroz ukupno 1.388.422 eNarudžbi, a u sustavu eNaročanja u Republici Sloveniji kreirano je ukupno 6.116.601 eNarudžbi i 4.038.627 eUputnica. Nadogradili smo i IBIS® u 12 zdravstvenih ustanova modulom za evidenciju brzog antigenskog testiranja (BAT).

Optimizirani procesi za učinkovitije poslovne aktivnosti

Želju da korisnicima ponudimo najkvalitetnija rješenja kad je riječ o optimizaciji poslovnih procesa u različitim industrijama i sektorima osigurali smo ne samo akvizicijom tvrtke SVAM Plus, nego i daljnjim razvojem postojećih rješenja, implementacijama novih projekata te rastom baze korisnika.

U prošloj smo godini nastavili s radom i ulaganjem u razvoj proizvoda i rješenja u segmentu poslovnih informacijskih sustava. Završeni su funkcionalni i tehnološki redizajn naše IN2maloprodaje te sustava za upravljanje ljudskim potencijalima IN2HR. Također smo s krajem godine završili funkcionalni i tehnološki redizajn financijskih modula našeg Opus*ERP rješenja, te smo pri kraju opsežnog projekta cjelovitog redizajna Opus*ERP rješenja u APEX tehnologiji obogaćenog novim funkcionalnostima i unapređenjima. U IN2BPM aplikaciju za upravljanje poslovnim procesima i odobravanje dokumenata ugrađena je funkcionalnost digitalnog potpisa i niz novih funkcionalnosti koja osiguravaju veću automatizaciju i preglednost procesa. Neki od projekata u spomenutim segmentima su: implementacija Opus*ERP rješenja, IN2HR i IN2BPM kod korisnika Podzemno Skladište Plina, implementacija novog IN2HR sustava kod korisnika Hrvatski operator prijenosnog sustava, implementacija IN2BPM rješenja za upravljanje poslovnim procesima kod korisnika Gold Partner te nove verzije rješenja za maloprodaju u tvrtkama Gold Partner, Stanić i Atlantic Trade.

Za jednu od najvećih marketinških grupacija u regiji, Real grupu, implementirali smo ERP rješenje Dynamics 365 Business Central i uz spomenutu smo također radili nove implementacije Business Central rješenja u poduzećima Largo i Chemcom grupa. Za naše klijente koji koriste ERP rješenje Oracle E-Business Suite redovito pratimo i implementiramo nove verzije sustava kako bi ostali tehnološki usklađeni i unaprijeđeni s novim funkcionalnostima. Nadalje, u tijeku je proces implementacije eQMS::CaLaS sustava za Državni hidrometeorološki zavod. Sustav je namijenjen za upravljanje procesima umjeravanja mjernih instrumenata u Odjelu umjernog laboratorija za mjerila kvalitete zraka. Naša članica SVAM Plus implementirala je OperaOpus ERP rješenje u pet proizvodnih poduzeća. Posebno nas veseli još jedan razvojni projekt tvrtke SVAM Plus, Eksperimentalni razvoj naprednog rješenja za optimizaciju i povećanje učinkovitosti proizvodnih pogona uz primjenu umjetne inteligencije i interneta stvari, koji je sufinanciran iz Europskog fonda za regionalni razvoj.

Aktualna rješenja za pregled prostornih podataka

Članica naše Grupe IGEA već godinama je lider u pružanju rješenja za upravljanje i organizaciju prostornih podataka. Tako je u 2021. za Državnu geodetsku upravu nadograđen SDGE sustav za izradu elaborata bez terenskih mjerenja te su implementirane napredne mogućnosti pretraživanja prostornih podataka. SDGE sustav je proširen za izradu nekoliko novih vrsta elaborata čime je minimiziran broj onih elaborata koje još nije moguće izraditi digitalno. Preko 90% geodetskih elaborata izrađuje se digitalno putem SDGE sustava. Uspostavili smo e-Learning platformu za provođenje edukacije za SDGE sustav putem audio-video interaktivnih materijala kroz koje će se educirati preko 1.000 polaznika edukacije. Portal GeoHrvatska, namijenjen svima koji žele korištenjem službenih prostornih podataka tijela javne vlasti Republike Hrvatske upoznati i istražiti prostor koji ih okružuje, nadograđen je novim funkcionalnostima, obogaćen dodatnim podacima, a korištenje prostornih podataka unaprijeđeno je mobilnom aplikacijom.

Za Državni hidrometeorološki zavod razvija se projekt Centralna integracijska platforma DHMZ-a, što omogućuje integriran pristup heterogenim izvorima meteoroloških i hidroloških podataka, podataka o kvaliteti zraka, kao i ostalih podataka koji su predmet usluga DHMZ-a. Korištenjem ove platforme vanjski korisnik će moći pregledavati ili preuzimati određene DHMZ podatke, prijaviti meteorološke pojave ili kreirati zahtjev za podacima ovisno o lokaciji, kategoriji podatka i terminu nastanka, čime se osigurava pojednostavljeni pristup aktualnim i arhiviranim setovima podataka te javna dostupnost podataka.

Dinamična godina u financijama i osiguranju


Tehnološka rješenja za upravljanje procesima u financijskoj industriji jedno su od najdinamičnijih područja.  U protekloj je godini pokrenut projekt kreiranja novog Front Office sučelja, atraktivnijeg, responzivnijeg i jednostavnijeg za upotrebu. Front Office dio poslovanja upravitelja imovinom pokriven je u INvest2 sustavu istoimenim skupom funkcionalnih modula, a u 2021. je imao 10 klijenata, banaka i društava za upravljanje investicijskim i mirovinskim fondovima u Sloveniji, Hrvatskoj i Makedoniji. Osim tehnološkog osvježavanja Front Office dijela poslovanja, cjelokupni aplikativni sustav INvest2 za upravljanje imovinom kontinuirano dobiva nove funkcionalnosti te je obogaćen mnogim funkcionalnostima kreiranim po mjeri korisnika, što zahtijeva najvišu razinu koordinacije velikog broja stručnjaka iz različitih područja.

Tehnološka platforma Insurance2Digital obilježila je pak godinu u segmentu osiguranja, krenuvši u produkciju te je prvo pravo rješenje razvijeno na toj platformi - ePoslovalnica. Ova će platforma biti temelj za brži i jeftiniji razvoj svih budućih digitalnih usluga u ovom segmentu. Tijekom 2021. razvijeno je i rješenje INsurance2DigitalCustomer – Claims, koje nadopunjuje modul šteta mogućnošću procesne obrade štetnih zahtjeva od prijave do isplate. Rješenje se temelji na tehnologiji Microsoft Dynamics 365 i omogućava komunikacije sa osiguranikom o napretku rješavanja štete koristeći različite komunikacijske kanale (email, telefon, sms, portal).

Rješenje InsuranceSa prošireno je dodatnim modulima kojima se pokriva pružanje usluga tehničkih pregleda, registracije vozila, posredovanje u naplati štete i pružanje usluga pomoći na cesti. U potpunosti su pokriveni svi front i back office poslovni procesi implementacijom modula Prodaje osiguranja, Financija i računovodstva, osnovnih sredstava, plaća, protokola, DMS (document management system) i uplatnica.

Sve navedene implementacije odradili su naši timovi stručnjaka, koji su temelj daljnjeg razvoja i uspjeha IN2 grupe. U protekloj godini ostvareni su odlični projekti. Kroz rast broja novih proizvoda odnosno našeg portfelja, raste i IN2 grupa, kao i svi zaposlenici. Godina puna izazova i uspješnih projekata pokazala je sve prednosti digitalizacije i sa sigurnošću gledamo prema 2022. u kojoj očekujemo daljnji napredak u segmentima poslovanja koje smo prepoznali kao ona u kojima se želimo razvijati.

Hvala!

Ovim putem se zahvaljujemo našim zaposlenicima na svim odrađenim projektima, implementacijama i osmišljenim rješenjima, kao i našim partnerima koji su nas u tome pratili. Njima ovom prilikom zahvaljujemo na iznimnom doprinosu i ukazanom povjerenju.

S velikim planovima i veseljem ušli smo u ovu novu 2022. godinu u kojoj ćemo nastaviti s provođenjem naše strategije RASTA, a i proslaviti naš veliki 30. rođendan. 

Naše web stranice koriste kolačiće kako bismo vam omogućili najbolje korisničko iskustvo. Za više detalja pročitajte naša Pravila privatnosti. Pregledavanjem web stranice slažete se s uvjetima korištenja.