DIGITALIZACIJA POSLOVANJA

IN2bpm – IN2 Business Proces Management jednostavna je i moderna platforma za digitalizaciju poslovanja. Značajno skraćuje vrijeme obrade i ovjere dokumenata te maksimalno olakšava upravljanje radnim zadacima i poslovnim procesima.

  • Niste sigurni je li račun stigao u organizaciju?
  • Partner vam je poslao ugovor na potpis, ali ne znate ‘gdje je zapeo’?
  • Potpisne mape i hrpa dokumenata čekaju vaše potpisivanje? 
  • Zapisnik trebate hitno potpisati, ali nemate sve potrebne informacije i potvrde o uspješno odrađenom poslu?
  • Idete na godišnji i niste sigurni tko će ovjeriti i potpisati dokumente umjesto vas?

 

Digitalizirajte poslovanje već danas!

  • pregledajte i odobrite dokumente odmah, putem mobitela, računala, na putu, na radnom mjestu…
  • oslobodite radni prostor fizičke dokumentacije
  • ovjerite i odobrite dokumente elektroničkim putem
  • definirajte proces ovjere i odobravanja uz IN2 konzultante i sustav će raditi za vas.

 

IN2bpm

  • web aplikacija dostupna putem mobilnih i desktop uređaja
  • moderna platforma za različite tipove poslovnih procesa (ulazni računi, ugovori, izlazni računi, odobravanje zahtjeva i odluke, projektne dokumentacije i slično)
  • sadrži velik broj ugrađenih funkcionalnosti (notifikacije, upravljanje zadacima, slijedno ili paralelno odobravanje…)
  • namijenjen svim organizacijama neovisno o vrsti poslovanja, broju zaposlenih i veličini organizacije.

 

Zašto odabrati IN2bpm

  • sustav dokazan u praksi za više od 60 različitih procesa
  • jedna moderna platforma za različite tipove procesa
  • informacija dostupna odmah: gdje je dokument, u kojem je statusu…
  • vrijeme odobravanja se mjeri u minutama, ne satima
  • proces kolanja i odobravanja dokumentacije prilagođava se vašim potrebama
  • implementacija procesa se mjeri u danima, ne mjesecima
  • otvorenost za integraciju s drugim sustavima.

IN2bmp brošura

ePisarnica / eUred

Sveobuhvatan informacijski sustav za digitalizaciju uredskog poslovanja.

Predstavlja jezgru uredskog poslovanja prema digitalnim procesima: skeniranja, urudžbiranja u pisarnici, digitalizacije (OCR) dokumenata, barkodiranja, interne kolaboracije predmeta, stvaranja izlaznih dokumenata po predlošcima, dinamičkog proširivanja modela podataka, praćenja radnih tijekova, pismohrane i integracije s okolinom (IN2bpm, DMS, ERP, računi, ugovori, elektronički potpis, itd.). 

Digitalnom transformacijom se poslovi uredskog poslovanja više ne obavljaju samo u pisarnici kroz upis u evidencije, nego su digitalizirani i inicirani kao elektronički predmeti te raspoređeni u rad zaposlenicima digitalnim kanalima. Zaposlenicima omogućava brzo rješavanje radnih zaduženja, automatsko urudžbiranje, izvještavanje o obavljenim aktivnostima te uvid u sve poslove u kojima su sudjelovali na transparentan, potpuno digitalan način bilo kad i bilo gdje.

Učinkovitost

Pregledavanje i brzo pretraživanje, uvid u cjelokupni digitalni spis, praćenje rokova, pravovremeno informiranje i statističko izvještavanje. Interoperabilnost.

Upravljanje

Unutarnje ustrojstvo, djelokrug rada, vrste dokumenata, kolaboracijski tijekovi, upisnici, prilagodba dodatnih podataka, predlošci, konfiguracija ovlaštenja i pristupa.

Kolaboracija

Definiranje smjerova kretanja spisa, presignacije, odobravanja, digitalno potpisivanje, arhiviranje.

Digitalizacija

Primitak pismena, skeniranje, klasifikacija dokumenata, osnivanje digitalnog predmeta, upis u registar stranaka.

Obrada

Raspoređivanje, notifikacije, primanje, rješavanje, izrada dokumenata.

Više o ePisarnici i Upravljanju predmetima.

Izdvojene reference

Više od 30 godina s vama

Projekti digitalizacije hrvatskog zdravstva, pravosuđa, pomorskog prometa, komercijalni gospodarski IT projekti, kao i projekti u područjima osiguranja i financija, koji svakodnevno olakšavaju život i rad naših sugrađana i gospodarskih subjekata, najveće su dostignuće IN2 grupe.