Naš tim IN2 Koper iz Slovenije sudjelovao je na godišnjoj konferenciji o upravljanju štetama u osiguranju, „Insurance Claims Management Summit 2024“ u Njemačkoj zajedno sa svojim korisnikom Triglav grupom.
„Uniglobal Claims Summit“ održava se 13. godinu zaredom, a ove godine je u dva dana okupio više od 160 sudionika, osiguravajućih društava, tehničkih i prodajnih profila, odvjetničkih društava, konzultanata i ostalih profila vezanih uz upravljanje štetama u osiguranju.
Mark Sedlak, direktor Prodaje i razvoja poslovanja osiguranja IN2 Koper i Zoran Korenjak, direktor Projekta Triglav Grupe predstavili su zajedničkim snagama studiju slučaja
Prikazana je studija slučaja potpuno digitaliziranog omnichannel rješenja za prijavu šteta baziranog na produktu Insurance2 DIGITAL CUSTOMER IN2 grupe; predstavljene su uloge stakeholdera u procesu te važnost kvalitetnog PMO officea u tako složenom projektu, a sve u cilju najboljeg korisničkog iskustva.
Studija slučaja se bazira na pitanjima GDJE, ŠTO, TKO i KAKVU POMOĆ korisnik treba, umjesto klasičnog prvog pitanja – Molim vas broj police osiguranja?
Ono što je posebno važno za istaknuti je jednostavnost korištenja novog digitalnog rješenja, jednostavno korisničko iskustvo, kao i relevantne povratne informacije statusa prijave, koje su korisniku važne. Rezultat najbolje pokazuju broj prijava, koji je s nekoliko stotina prijava mjesečno, putem ovog novog digitalnog kanala, skočio na nekoliko tisuća mjesečno.
Izlaganje je prošlo odično, prezentacija je bila dinamična, a ono što nas posebno veseli je potvrda sudionika da rješenja koja nudimo definiraju trendove, prikazuju način utjecaja tehnologije na promjenu u rješavanaju zahtjeva i pružaju klijentu dodanu vrijednost.
“Odlazak na konferencije ovog i sličnog sadržaja, pokazuju da radimo aktualna rješenja, posjedujemo stručna znanja i nudimo adekvatne usluge, jer nam povratne informacije stručnjaka iz područja osiguranja to i dokazuju. IN2 grupa prati trendove na području osiguranja i svojim znanjem korisnicima savjetuje kako nešto napraviti bolje i efikasnije, postavljamo nove standarde, uvijek gledajući zahtjeve korisnika. Upravo je i ovaj projekt potvrdio da način rada gdje spajamo napredne platforme, uvodimo predefinirane procese i business know- how, omogućava da se svi fokusiramo na isti cilj – stvaranju poslovne vrijednosti. Pristup 80:20 koji koristimo kod implementacije naših rješenja, garantira brzu isporuku, smanjuje rizik i podiže kvalitetu te generira dodanu vrijednost za naše korisnike.”, naglasio je Mark Sedlak, Direktor prodaje i razvoja poslovanja osiguranja IN2 Koper.
U pauzama imali smo mogućnost kratkih »jedna na jedan« sastanka, kako bismo predstavili naša rješenja, ali i razmijenili znanja sa stručnjacima iz industrije o najnovijim izazovima i inovacijama na tržištu.
Bila je to odlična prilika za komunikaciju, širenje kruga poslovnih kontakata i raspravu unutar manjih grupa ključnih ljudi iz industrije osiguranja o temama koje su nam u fokusu.
Kao što smo već napomenuli s nama na konferenciji bili su naši korisnici iz Triglav Grupe, a kako su se oni proveli i što je ova konferencija značila za njih, saznajte iz izjava kolega naših kolega.
Tomi Vrhovnik, projektni analitičar, PODRUČJE DIGITALNOG POSLOVANJA I ISKUSTVA KORISTA
“Konferencija mi je pružila priliku upoznati se s globalnim trendovima koji se trenutno odvijaju u području prijava šteta. Izazov je bio predstaviti tako zahtjevan projekt u manje od pola sata, ali smatram da je prezentacija bila izuzetno temeljita, ali u isto vrijeme i laka za razumijevanje. Tijekom projekta puno smo napravili i naučili, a vjerujem da će naša suradnja uroditi plodom i u budućnosti. Obnavljanje izvješća o štetama tek je početak ovog složenog procesa, a izazov za budućnost prvenstveno je pružanje cjelovitog omnichannel iskustva te nadogradnja platforme uvođenjem AI tehnologija i daljnjih procesa.”
Franci Branko Florjančič, direktor službe:
“Posebno me raduje što su teme predavanja na konferenciji u dijelovima koji se odnose na omnichannel komunikaciju s korisnicima, transparentnost prijenosa informacija, uvođenje AI-a u pojedine segmente rješavanja šteta te cjelovitost snimanja interakcija bile izrazito slične aktivnostima koje trenutno provodimo. Zajedno s IN2 grupom razvijamo rješenja koja, prema informacijama dobivenim od ostalih sudionika, ne samo da prate razvoj industrije već postavljaju nove standarde. Uvjeren sam da su Mark i Zoran na jasan i uvjerljiv način predstavili rješenja koja personaliziraju procese obrade odštetnih zahtjeva na strani krajnjih klijenata, dok su na internoj strani pravilno strukturirani, djelomično automatizirani te time pojednostavljeni i ubrzani.”
Zoran Korenjak, direktor projekta:
“Predavanje na konferenciji bila je prilika za kratko zaustavljanje i osvrt na to kako zapravo funkcionira automatizacija procesa odštetnih zahtjeva, kakvu ulogu u tome imaju stručne službe, usluge digitalizacije, projektni ured i partneri. Vidim da smo tome pristupili razborito, konceptualno, au isto vrijeme vizionarski i ambiciozno. Vjerujem u naš način (su)radnje i veselim se učincima koje digitalizacija donosi. Drago mi je podijeliti naše dobre prakse kako sa stajališta digitalizacije, suradnje s partnerima, tako i sa stajališta uloge projektnog ureda. Kao što je rečeno na predavanju: umjesto da kupca pitamo za broj police, radije ga pitamo što se dogodilo i što mu treba. Tada brzo i kvalitetno isporučujemo ono što smo „obećali“ prilikom sklapanja osiguranja. Očekivanja kupaca i uprave su velika i vjerujem da ćemo ih zajedno uspješno ispuniti.”
Uroš Metličar, direktor službe:
“Konferencija je ponudila niz zanimljivih tema koje su vrlo dobro opisale trenutne izazove u području osiguravajućih šteta, kao i mnoga rješenja i mogućnosti nadogradnje u ovom području u budućnosti. Nakon ovog zapisa uslijedilo je vaše predavanje: mali osvrt unatrag (što je dobrog već učinjeno), zatim aktualni izazovi i vizija sutrašnjice isprepletena novim rješenjima. Sve s ciljem da kupci budu na prvom mjestu.”
Izvor fotografija: Uniglobal; IN2